Kenzo opent ‘Poppy-up’ store in Amsterdam

Kenzo

Kenzo opent volgende week voor het eerst een pop-up store in Amsterdam! Ter ere van de de iconische parfumlijn van Flower by Kenzo, heeft het merk een tijdelijke winkel geopend in de Pijp. En de naam? ‘Poppy-up’ store. En da’s natuurlijk een knipoog naar de welbekende geur, die geïnspireerd is op de rode klaproos.

De geur

Bloemig en poederig, op een boeket van Bulgaarse Rozen en Viooltjes, verfraait door Vanille en Witte Muskus. Een bijzondere eau de parfum van Alberto Morillas, die een ware icoon in de parfumwereld geworden is.

Het flacon

Een rode, eenvoudige en mooie bloem, kwetsbaar en sterk, net als de vrouw die dit bemachtigt. De onvoorspelbare klaproos groeit daar, waar je haar niet verwacht en blaast de stad nieuw leven in. Haar ontluiken wordt in scène gezet op de urban vormen van de flacon.

Het verhaal

Omdat de klaproos van oorsprong geen geur heeft, creëerde Kenzo 18 jaar geleden een geur voor deze bloem. Op 7 mei wordt er een nieuw revolutionair product gelanceerd – FLOWERBYKENZO Le Cushion, een parfum in jelly vorm met een verpakking geïnspireerd op een cushion foundation. Kenzo is het eerste merk op de Nederlandse markt met een parfum in cushion vorm en biedt hiermee een unieke manier van parfumeren.

Poppy-up store

Van 7 tot en met 14 mei zijn er verschillende activiteiten in de Kenzo Poppy- up store. In de Poppy-up wervelwind cabine vliegen de rode klaproosblaadjes om je heen; vang jij het gouden blaadje dan ontvang je een mooie prijs! Zing mee met de FLOWERBYKENZO karaoke, maak selfies in de Cushion Gif Photobooth en relax in de Cushion lounge.