Entrepreneur Janine Kho lanceert innovatief platform: Leading Asians

Geboren in Amsterdam, maar met roots in Indonesië. Moeder van twee kinderen, creatieveling en ondernemer pur sang én onze eigen contributor! Na het afronden van de Hogere Hotelschool Den Haag was Janine werkzaam in de PR. Als een van de allereersten starte zij zeven jaar geleden het succesvolle paltform Prêt à Pregnant daaropvolgend THE MOM & THE DAD.

 Naast de parenting & lifestyle hoek zag zij een grote uitdaging en in het ontwikkelen van een nieuwe community met daarbij een platform. Het bij elkaar brengen van mensen is een van de mooiste dingen in haar vak. Trots op haar afkomst en netwerk lanceerde zij Leading Asians. Een platform waarbij mensen elkaar kunnen inspireren en een platform voor content en succesverhalen. Na de lancering in november 2018 staan er een aantal grote projecten in de planning voor 2019 voor Leading Asians.

Tijdens de exclusieve lancering werd met een klein gezelschap van genodigden de eerste officiële member cards uitgereikt voor de exclusieve community van Leading Asians. De lancering vond plaats in Maison Moët Chandon Parc Broekhuizen te Leersum in samenwerking met Givenchy Beauty, Moët Chandon en BMW Nederland.

 

Leading Asians is een geheel nieuw en innovatief concept bedacht. Het doel van deze exclusieve community is middels memberships de lokale en Internationale Aziatische community bij elkaar te brengen om elkaars netwerk te versterken en elkaar te inspireren. Op meerdere momenten per jaar zullen er exclusieve evenementen voor de members worden georganiseerd.

Leading Asians is nu officieel een feit. Dus stay tuned voor the online destination for inspiring, creative and succesful people in the world.