Happy 70th birthday!

A Life in a Day met déze drie wereldsterren

Longines, bekend om zijn sponsoring van prestigieuze sportevenementen, lanceert de nieuwe campagne A Life in a Day, waarin de nieuwste Conquest-collectie centraal staat. De campagne belicht de veelzijdigheid en tijdloze elegantie van deze horloges door de ogen van drie moderne vrouwen: de Chinese actrice Zhao Liying, het Hongaarse topmodel Barbara Palvin en de Zuid-Koreaanse zangeres en actrice Suzy. De campagne volgt deze “Ambassadors of Elegance” in hun dagelijkse avonturen in steden als Shanghai, Seoul en Boedapest. Kijk je mee?

Barbara Palvin

Barbara Palvin voegt internationale flair toe aan de campagne. Het Hongaarse topmodel werd op 13-jarige leeftijd ontdekt in de straten van Boedapest en vergaarde wereldwijde bekendheid door als een Victoria’s Secret-angel over de iconische catwalk te flaneren. Vandaag de dag werkt ze voor de meest prestigieuze modehuizen en haar werk op de covers van toonaangevende modebladen en inzet voor goede doelen, maken haar een natuurlijke keuze voor Longines. Barbara: ‘Dit horloge is niet alleen een luxe accessoire, maar ook een symbool van de toewijding en het vakmanschap waar Longines voor staat.’

Zhao Liying

Zhao Liying is een Chinese actrice, zangeres en mode-icoon. Ze begon haar carrière met een deelname aan een talentenjacht en sindsdien heeft ze, zonder ooit een acteeropleiding te volgen, een indrukwekkende lijst van successen in de film- en tv-wereld opgebouwd. Zhao belichaamt perfect de waarden van de Conquest-collectie. ‘Mijn Conquest is niet zomaar een horloge; het is een uiting van dagelijkse elegantie en zelfvertrouwen’, aldus Liying in de Longines-campagne.

Suzy

Al sinds 2010 staat ze aan de top: de Zuid-Koreaanse zangeres en actrice Suzy. Na haar rol in de populaire film Architecture 101, kreeg ze de bijnaam ‘Nation’s First Love‘ in Zuid-Korea. Het Conquest-horloge begeleidt haar in elk aspect van haar drukke en gevarieerde leven in de media. Suzy: ‘Ik realiseer me dat het voor mijn geluk belangrijk is om mijn eigen tijd te hebben en mijn eigen routine te volgen.’

Elegantie en sportiviteit

De Conquest-collectie is altijd een toonbeeld van durf, tijdloosheid en sportieve elegantie geweest. In 2023 werd de nieuwe generatie van deze iconische lijn geïntroduceerd, en dit jaar wordt de collectie uitgebreid om het zeventigjarig bestaan te vieren met exclusieve nieuwe modellen. Deze nieuwe modellen zijn verkrijgbaar in maten van 30 mm tot 38 mm en in kleuren zoals groen, roze en blauw. De horloges combineren Zwitserse precisie met een stijlvol ontwerp dat zowel elegantie als sportiviteit uitstraalt. Elk model is waterbestendig tot 100 meter en heeft een transparante achterkant die de mechanische schoonheid onthult. Met de A Life in a Day-campagne onderstreept Longines de standaard voor dagelijkse luxe, perfect voor elke gelegenheid.

LEES OOK: EVERYDAY ELEGANCE