BeYOUtiful met hannah

hannah heeft het mogelijk gemaakt dat de Miss Nederland boot afgelopen zaterdag heeft meegevaren in de jaarlijkse Amsterdam Gay Pride Canal Parade! Het was een feest met een duidelijke boodschap ‘BeYOU’tiful’.

Het genderneutrale cosmeticamerk hannah gelooft in jonge mensen in hun kracht te zetten en het beste uit de individu te halen. Dat begint bij de huid en alles wat dit omhult. Daarom heeft hannah vijf jaar geleden ervoor gekozen om hoofdsponsor van Miss Nederland te worden om een traditioneel instituut op verschillende manieren te innoveren. Dát is wat deze samenwerking bewerkstelligt: een rolmodel creëren met de kroon als symbool van zelfverzekerdheid. Dit jaar zijn er twee dromen van de organisatie verwezenlijkt: het RTL4 tv-programma Op Jacht Naar De Kroon waar het Miss Nederland traject van casting tot finale op de voet is gevolgd én deelnemen aan de Canal Parade tijdens de Amsterdam Gay Pride om een belangrijke boodschap uit dragen!

beYOUtiful
In dit jaar’s Amsterdam Pride thema ‘Remember the past, create the future’ heeft hannah de Miss Nederland Organisatie en haar rolmodellen op een voetstuk gezet. Dit zijn de eigen Missen, maar ook Missen en Misters (onder andere Miss Travestie, Mister Gay, Miss Gay Europe) en verschillende drag queens die zich inzetten met name voor de community en jeugd. Toch mocht glitz & glam niet ontbreken tijdens de Pride: de boot is een replica van de extravagante Miss Nederland kroon, Besef hoe mooi je bent. Zet zelf elke dag die denkbeeldige kroon op ongeacht je herkomst, leeftijd, seksuele geaardheid of voorkeur! Zo heeft hannah via het gigantische platform van de Gay Pride laten zien dat zij de community steunen, omdat het belangrijk is te allen tijde jezelf te zijn: beYOUtiful!