Moederdag: Marie Jo brengt ode aan unieke moeder-dochterrelatie

Elk leven begint bij een sterke vrouw. Doorheen ons leven worden we door diezelfde vrouw geïnspireerd, aangemoedigd en getroost. Hoe verschillend ook, we hebben allemaal ontelbaar veel gemeenschappelijk met de vrouw die ons op de wereld heeft gezet. Die unieke band zetten Belgisch lingerielabel Marie Jo & bloemenspecialist Bloomon in de verf op Moederdag. Met deze unieke collab brengen de twee marktleiders een krachtige ode aan de al even unieke moeder-dochterrelatie.

Marie Jo & Bloomon vertrekken beiden vanuit een enorme passie voor hun product. Hun missie? Mensen inspireren om ieder aspect van de dag te omarmen door de luxe van dagelijkse schoonheid aan te bieden in de vorm van ultieme kwaliteit. Op moederdag viert het Belgische huis, in samenwerking met Bloomon, de sterke vrouw die ons inspireert en aanmoedigt het beste uit het leven te halen.

Volg elkaar naar de lingeriespeciaalzaak en maak kans op een Bloomon jaarabonnement en een jaar lang vol lingerie. Bij aankoop van de iconische Avero set* ontvang je een exclusieve wincode bij de deelnemende lingeriespecialzaken. De Avero – met zijn geliefde madeliefjes –  zorgde meer dan twintig jaar geleden voor een revolutie in de lingeriewereld. Vandaag is dit iconische model nog altijd minstens even geliefd bij alle mama’s en dochters, jong en oud. De Avero eert ook dit seizoen de unieke moeder-dochterrelatie met vier onmisbare essentials uit de Averocollectie.

Marie Jo suggereert vier tijdloze basiskleuren die in geen enkele garderobe mogen ontbreken. In wit, caffé latte, natuur en zwart,vat dit iconische model de essentie van vrouwelijke lingerie samen. Vier neutrale tinten die samen perfect inspelen op de uiteenlopende huidtypes. De vier tinten gaan hand in hand, net zoals moeder en dochter, dankzij eenzelfde hartvormige cup en mousse balconnet.  Met deze eenvoudige, moderne snit symboliseert Marie Jo de verborgen kracht die – vaak in alle discretie – schuilgaat achter elke mama.