2020-1 Cover Beauty

Beauty

News

New!

Vegan, microplastics free en duurzaam verpakte SPF-lijn

Het merk hannah is voortdurend actief als het gaat om spraakmakend geavanceerde producten voor huidverbetering. Stuk voor stuk zijn deze gebaseerd op de meest nieuwe inzichten, innovatieve ingrediënten, met oog voor duurzaamheid en met respect voor de huid én het milieu. Dat geldt ook voor de zonproducten van hannah, waarmee het merk van Nederlandse bodem bewijst dat het op een verantwoorde wijze genieten van de zon én het behouden van een mooie en gezonde huid perfect te combineren is. Niet alleen een optimale bescherming van de huid, ook nog eens vegan, microplastics free én duurzaam!

Lees verder

Get the look

Summer vibes

Zin in de zomer? Met deze make-up van PUPA Milano steel je de show op een festival, op het strand of in de stad. Lees hier alle tips van de Nederlandse PUPA Milano make-up artist Fanny Kuipers!

Lees verder

Beautyportret

Sara Ras

Voor het eerst in de geschiedenis wint een Nederlandse digital creator Elite Model Look 2021. SaraRas (23) uit Hillegom heeft de EML-jury weten te verbluffen met haar authentieke content. Ze ziet er altijd stijlvol uit en is beeldschoon. Reden genoeg om in haar beautygeheimen en -routines te duiken!

Lees verder

De kracht van zelfexpressie

Scotch & Soda introduceert twee nieuwe parfums

Het Amsterdamse modemerk Scotch & Soda kondigt de lancering van zijn nieuwe parfumlijn aan, I AM SCOTCH & SODA, met de introductie van twee nieuwe eau de parfums. Elk parfum viert de unieke individualiteit van de persoon die ze draagt. Geïnspireerd door de kracht van zelfexpressie, deze geuren kunnen voor elke gelegenheid gedragen worden, van dag tot nacht – de Scotch & de Soda. ‘Durf jezelf te zijn’ is het motto. Beide parfums vangen de vrije geest van Amsterdam, de thuisstad van het merk, in een flesje.

Lees verder

Stem nu!

Coiffure Award 2022

Elk jaar is de feestelijke gala-uitreiking van de Coiffure Award een geweldig spektakel. Het gala vindt dit jaar plaats op 15 mei in Studio21 Hilversum en die avond wordt ook bekend wie de nieuwe Consumer Awardwinnaar wordt. Twintig haarstylisten zijn geselecteerd voor deze publieksprijs en jij kunt vanaf nú je stem uitbrengen op jouw favoriet.

Lees verder

LUÉ by Jean Seo

Duurzaam huidverzorgingsmerk voor een flawless huid

LUÉ by Jean Seo is een duurzaam skincaremerk dat bestaat uit vriendelijk geprijsde kwalitatieve huidverzorgingsproducten voor de onzuivere huid. Achter het groene merk gaat de Koreaans-Amerikaanse Jean Seo schuil die in 2007 de allereerste eco-chique beautyboetiek opende in Californië (Beverly Hills). Gedurende haar werkzaamheden miste zij betaalbare, duurzame huidverzorgingsproducten met hoogwaardige biologische ingrediënten. Jean besloot zelf met een oplossing te komen. In 2016 bracht zij LUÉ by Jean Seo op de markt. Het groene merk is nu ook in Nederland verkrijgbaar.

Lees verder

Het hele jaar door feest

SENSAI 12 Holiday Gifts

Dit is geen traditionele adventskalender. Het openen van de doosjes en het ontdekken van de schatten erin is iets om naar uit te kijken. Niet alleen leuk voor de kerst, maar ook voor Valentijnsdag, Moederdag of een verjaardag. Want bij SENSAI is het het hele jaar door feest! Met de meest gewilde SENSAI-verzorgings- en make-upproducten voor elke vrouw, elk huidtype en elke leeftijd.

Lees verder

Dé beautybehandeling van 2022

Dit is dé favoriete facial van Meghan Markle en Jennifer Lopez

Wereldsterren zijn al een tijdje op de hoogte van de kracht van een Buccal Facial. Deze gezichtsmassage waarbij spieren in de hals, decolleté, nek, gezicht en hoofd volledig manueel worden gemasseerd, is het best bewaarde beautygeheim in Hollywood. Tot nu. Amsterdamse boutique kliniek BLOY Institute voert de behandeling ook uit, maar dan op een unieke wijze. De behandeling wordt gerealiseerd met de producten van het exclusieve, anti-aging merk LABAREAU. Zo heeft je huid niet alleen profijt van de techniek, maar ook van de luxeproducten.

Lees verder

Breda

BEAUTY BY ROOS OPENT 7e VESTIGING 

Al sinds 2007 helpt Beauty by Roos Nederlandse vrouwen aan hun droomcoupe voor meer zelfvertrouwen. Verlenging of volumebehandeling, steeds meer vrouwen zoeken extra haarhulp die ze bij hun eigen kapper niet vinden. De teams van Beauty by Roos Hairextensions – marktleider in Nederland – zijn de ultieme specialisten op dit gebied en hebben kwaliteit, service en maatwerk altijd op één staan.

Lees verder

Geef een glimlach cadeau

Goede verzorging van jezelf maakt dat je je beter voelt

Vanwege de pandemie en het uitblijven van leveranciers die deze actie wilden sponsoren is ‘Geef een glimlach cadeau’ noodgedwongen door stichting Look Good Feel Better stopgezet. Toch zijn er twee leveranciers geweest die dit geweldige initiatief dit jaar wél willen omarmen, namelijk hannah en [ comfort zone ]. De kick-off vindt plaats op 17 maart, op de zestigste verjaardag van hannahs directeur Monica van Ee.

Lees verder