Where fashion

meets beauty

Het zal je vast niet ontgaan zijn dat óók fashionmerken helemaal thuiszijn in de beautyindustrie. Foundation van Chanel en blush van Dior? Ja hoor, kom maar door!

The bold, the bright and the beautiful

Gucci is een nieuw hoofdstuk begonnen: een make-upcollectie! Geïnspireerd op een beautymanifest geschreven door Alessandro Michele. Deze creative director ziet make-up als een manier om karakter en persoonlijkheid uit te dragen. Volgens hem zou make-up geen masker moeten zijn maar gebreken juist moeten verheffen tot een deel van de beautytaal. Of je nu compleet jezelf wil zijn of jezelf wil transformeren tot iemand die je zou willen zijn.

Elegance is an attitude

Deze limited edition-collectie viert het DNA van het merk Karl Lagerfeld: unieke kleuren die ervoor zorgen dat je dé perfecte full look kunt creëren. Dit is samengevoegd met de jarenlange expertise van L’Oréal Paris. De packaging van de collectie is een hommage aan Karls unieke en elegante esthetiek. Met zwart en wit – Karls signature – als uitgangspunt.

The new era of the essential

Met LES BEIGES zet Lucia Pica, CHANEL’s global creative make-up- en color designer, haar zoektocht naar luchtige texturen voort. Ze kijkt hierbij verder dan alleen pigment. LES BEIGES is een make-upproduct dat de natuurlijke schoonheid van vrouwen verbetert. De LES BEIGES-lijn heeft natuurlijkheid tot een stijl op zich en elegantie tot een vanzelfsprekende waarheid gemaakt.

Tom Ford’s own

Tom Ford, een visionaire modeontwerper, filmmaker en expert in schoonheidsinnovatie is een bekende perfectionist die in alles het beste eist. Op zijn persoonlijke zoektocht naar hoogwaardige, herstellende huidverzorging realiseerde Tom Ford zich dat hij zijn eigen team van topwetenschappers zou moeten samenstellen om aan zijn behoeften te voldoen. Zo ontstond TOM FORD RESEARCH. Het resultaat? Een geconcentreerde crème en serum. 

The Alchemist Garden

Geuren die herinneringen terugbrengen en die je kunt combineren met verfijnde oliën én stimulerende waters. Gucci lanceert The Alchemist’s Garden: zeven eau de parfums, vier kostbare oliën en drie geparfumeerde waters. De bijzondere geuren in de eau de parfums en oliën worden persoonlijk en transitief door ze te layeren op jouw manier. Er zijn eindeloos veel combinaties mogelijk waardoor je jouw persoonlijke statement kunt maken. Spelen met de geuren om zo jouw favoriet te ontdekken, net zoals een alchemist zou doen om de formule voor goud te vinden.