Cartier

Nieuwe Pasha-campagne met vijf bijzondere talenten

Cartier lanceert op 4 september een nieuw Pasha-horloge. Ter gelegenheid van de lancering brengt het merk vijf unieke talenten samen: Rami Malek, Willow Smith, Troye Sivan, Maisie Williams, Jackson Wang. Zij zijn de ambassadeurs van het vernieuwde iconische horloge.

Het Pasha-horloge is ontworpen voor mensen die een bredere kijk op de wereld hebben. Deze brede visie is gedeeld door een nieuwe generatie talenten, die hun eigen uniekheid hebben ontwikkeld. Bijvoorbeeld de Engelse actrice Maisie Williams is betrokken bij verschillende samenwerkingsprojecten of acteur Rami Malek, die zich aangetrokken voelt tot complexe en boeiende rollen die niet voldoen aan de traditionele normen van Hollywood. Of artiesten Troye Sivan of Willow Smith die vertrouwen op moed om zich te laten gelden en vertrouwen hebben in hun eigen creativiteit en veelzijdigheid; of in de wens om jongeren te verenigen en te verbinden, zoals blijkt uit het succes van de Chinese zanger Jackson Wang.

“Sinds de creatie in 1980 belichaamt het Pasha-horloge een bepaald idee van succes dat rechtstreeks verband houdt met zijn extraverte ontwerp, kracht en grafisch non-conformisme. Het is net zo edgy als altijd en in overeenstemming met de nieuwe generatie makers van vandaag. Deze nieuwe Pasha-ambassadeurs danken hun succes aan hun verschillen, creativiteit, verbinding, multidisciplinaire talenten en vrijgevigheid.”

Arnaud Carrez, International Marketing and Communications Director Cartier International