kendall-25-min

Happy birthday

Kendall 25

Muziek luisterde je op je Walkman, sociale media waren science fiction en de mode zou voorgoed veranderen. Het was 1995. Het jaar waarin Kendall Jenner geboren werd én LIU JO zijn debuut maakte in de modewereld en alles inzette op de toekomst, met haar eigen kenmerkende blik op de hedendaagse wereld.

Wat er sindsdien is gebeurd, is het verhaal van een merk dat in de loop der jaren zijn internationale weg heeft gevonden, geheel volgens zijn eigen filosofie, en dat nu, in 2020, iets te vieren heeft. #Bornin1995 is de hashtag die bij LIU JO’s nieuwe communicatie hoort, en Kendall Jenner, het onbetwiste stijlicoon van onze tijd, is daarvan het gezicht. Als supertopmodel en internationale influencer schittert ze in deze nieuwe communicatiedimensie. Een jaar lang zullen haar gezicht en persoonlijkheid centraal staan in het project. Het wordt een universele 360 graden-boodschap voor alle 25-jarigen van nu, die in LIU JO een dagelijkse bondgenoot vinden die hen sterk, mooi en zelfverzekerd maakt.

Van Kate naar Kendall

Kendall is uitverkoren vanwege haar grote media-invloed en omdat ze qua leeftijd en symboliek zo dicht bij het merk staat: zelf is ze immers ook in 1995 geboren. Ze vormt de ideale brug tussen het verleden, het heden en de toekomst van het merk. Kate Moss is met haar tijdloze allure lang gezichtsbepalend geweest voor het merk.

Glamouricoon

Kendall is een rockchick die ook een chiquere, vrouwelijkere kant heeft. Daarom past ze bij LIU JO, een merk dat ook altijd oog heeft voor de verschillende kanten van de vrouw. En dat zie je in zowel de denim- als de traditionelere collecties.