Experiences
DE CLASH DE CARTIER
Van 10 april tot 12 april viert Cartier met meerdere experiences de lancering van haar nieuwe collectie juwelen die kenmerkend is – Clash de Cartier – een uitdrukking van dualiteit, dynamische spanning en tegenstellingen.
Het hoogtepunt vond plaats op 10 april met een “très particulier” galadiner in la Conciergerie georganiseerd door Cyrille Vigneron, President & CEO Cartier International. Het diner, bijgewoond door een groep uitzonderlijke persoonlijkheden wiens talent resoneert met de unieke creativiteit van Cartier, omvatte verrassingen en uitvoeringen van L’Impératrice, Chris (ex Christine & the queens), Billy Idol & 2 Many DJ’s.
Bovendien opende Cartier, in de institutionele Place Vendôme, gedurende drie dagen twee tijdelijke locaties en ‘clashing’ ontmoetingen met creatieve talenten op het toneel:
– La Galerie: waar een boekhandel in samenwerking met Galignani een tijdelijke platenwinkel tentoonstelt, samengesteld door Michel Gaubert, met twee dagelijkse livesessies en met etalages met digitale animaties van ontwerper Tiffany Godoy.
– The Bronx Brasserie samengesteld door het Amerikaanse culinaire collectief Ghetto Gastro, dat unieke eetervaringen biedt.
Ten slotte biedt het onlangs gerenoveerde “23V” Cartier Boutique Place Vendôme, waar de collectie Clash de Cartier wordt verkocht voor de duur van de lancering, ook exclusieve artistieke uitvoeringen.
Bekijk hier alle te gekke foto’s van de lancering!