10 year anniversary

Modelabel JOSH V viert tienjarig bestaan

Het Nederlandse modelabel JOSH V viert haar tienjarig bestaan. En wie jarig is trakteert! Bij JOSH V is het tien dagen lang één groot festijn met o.a. toffe winacties, fijne kortingen én een limited edition JOSH V 10 YEARS-collectie. Ook zal CEO en modeontwerpster Josh Veldhuizen dit jaar haar business story vertellen in de masterclass ‘Van modemeisje met een missie tot succesvol CEO van een mode-imperium’.

In 2011 werd het merk JOSH V opgericht door de Amsterdamse modeontwerpster Josh Veldhuizen. Haar merk kreeg meteen een vliegende start middels haar eigen reality tv-programma ‘Modemeisjes met een missie’ op RTL5. Inmiddels is JOSH V uitgegroeid tot een succesvol fashion brand. De missie van JOSH V is ‘making all women look and feel spectacular’, waarbij de pijlers body positivity, diversiteit, inclusiviteit en duurzaamheid centraal staan.

De afgelopen jaren heeft JOSH V zich gericht op het vernieuwen en uitbreiden van haar collecties. Het merk voegde eind 2020 luxueuze woonaccessoires toe aan het assortiment op de webshop. In de toekomst zal JOSH V zich verder ontwikkelen tot volledig allround lifestylemerk en marketplace met uiteenlopende productgroepen. Daarnaast staan nieuwe collectielijnen op de planning, waaronder home-, active-, en sleepwear. Ook op het gebied van duurzaamheid blijft JOSH V stappen maken, onder andere met de toevoeging van CONSCIOUS-items.

“De afgelopen tien jaar is JOSH V van start-up doorgegroeid naar een scale-up. De komende tien jaar wil ik met JOSH V uitgroeien tot een gerenommeerd, allround lifestylemerk binnen Nederland én internationaal verder uitbreiden. Het doel is om over tien jaar met JOSH V in 25 verschillende landen in de winkels te liggen – mits het op een duurzame manier kan gebeuren, waarbij de kwaliteit van onze collecties gewaarborgd blijft. Mijn ambitie met JOSH V is namelijk niet om de grootste te zijn, maar om de beste te zijn.”

Josh Veldhuizen – CEO en modeontwerpster bij JOSH V

JOSH V viert haar tiendaagse birthday week van van 22 tot en met 31 maart. Vandaag lanceert het merk de limited edition 10 YEARS-collectie. Deze collectie bestaat uit vier speciale anniversary items: het TEDDY T-shirt, de LEVIE bag, de ALLENA bracelets en de MACIE bangle (goudkleurig en zilverkleurig). Ook staat er elke dag een ‘Look of the day’ in de spotlight die consumenten die dag kunnen shoppen met 10% korting en zijn er winacties opgezet met partner brands, waaronder Klarna, The Hoxton, Pols Potten en influencers als Foodie-ness en Jessie Jazz Vuijk.

Ook gaat Josh Veldhuizen vandaag live voor de ‘modemeisjes in spe’ tijdens een Instagram Live Sessie. In dit interview met Glamour’s hoofdredacteur Anke de Jong zal Josh haar business tips & tricks prijsgeven en beantwoordt ze vragen van kijkers. Later dit jaar zal Josh in een besloten masterclass verder de diepte ingaan op het business-onderwerp, waarvoor je tijdens tickets kunt winnen tijdens het jubileumfestijn.

MACIE bangle
ALLENA bracelets
TEDDY T-shirt