De huidverzorging voor íedereen

Noé

De huidverzorging voor íedereen

Het vegan-gecertificeerde en halal huidverzorginsmerk Noé zegt voor elke huid, elke leeftijd en geslacht te zijn. Een bijzonder nieuw product welke jouw huid in vier stappen flawless maakt met een cleanser, toner, serum en moisturizer. Eén van de ondernemers erachter is influencer en entrepreneur Ruba Zai a.k.a. @hijabhills op Instagram. Time for a little chat!

Was een beauty brand een lang gekoesterde wens?
Ruba: ‘Jazeker. De afgelopen drie jaar zijn we dag in, dag uit, bezig geweest met het realiseren van deze wens. We wilden een skin care-lijn maken die letterlijk voor íedereen is. Ongeacht leeftijd, afkomst of geslacht. En we houden van simplicity. Je moet je gezicht elke dag reinigen en verzorgen, en voor mij moet dat wel snel kunnen. Als moeder en ondernemer heb ik geen tijd voor teveel stappen. NOÉ Skincare geeft je een schone en verzorgde huid binnen een mum van tijd.’

Ruba Zai

‘Door diversiteit en inclusiviteit te promoten willen wij er voor eenieder zijn’

Wat doen de producten voor de huid?
‘The Essential Four voorzien in de behoefte van complete dagelijkse gezichtsverzorging. De Cleanser zorgt voor een milde en effectieve reiniging. De formulering bevat botanicals (oliën en extracten) die het gezicht voeden, waardoor deze niet uitgedroogd en trekkerig aanvoelt na het reinigen. De Toner zorgt voor een milde exfoliërende werking, verfrist de huid en zorgt dat deze weer in balans komt om de volgende stappen van het ritueel met de voedende producten, effectief te absorberen. Het Serum zit boordevol krachtige antioxidanten die het gezicht voeden en verzachten voor een directe glow. De krachtige botanicals (oliën en extracten) versnellen celvernieuwing en egaliseren fijne lijntjes. De Moisturizer sluit het ritueel af door de huid te beschermen tegen de vervuiling van het stadsleven. Deze voedende crème zorgt ervoor dat de huid gehydrateerd blijft. De producten zijn zo samengesteld dat deze voor alle huidtypen geschikt zijn, wat gebleken is uit de dermatologische testen. De botanicals (oliën en extracten) in de formuleringen zijn van superieure kwaliteit, die de huid naast het verzorgen ook verbeteren door bijvoorbeeld de fijne lijntjes en donkere plekken te verminderen. Actieve stoffen zoals Niacinamide, Hyaluronzuur, Lipochroman en Vitamine C in de formuleringen hebben een verbeterende werking op de huid. Door de plant based formuleringen zijn de producten zeer mild en daardoor goed verdraagbaar voor problematische huiden.’

Wat willen jullie met de lijn bereiken en hoe zien jullie de toekomst?
‘Ons doel is om hoogwaardige, effectieve gezichtsverzorgingsproducten voor iedereen toegankelijk te maken. Dit begint door ervoor te zorgen dat de consument zich kan identificeren met het merk. Door diversiteit en inclusiviteit te promoten, willen wij er voor eenieder zijn. Naast het aanbieden van gezichtsverzorgingsproducten, zijn wij erg geïnteresseerd in het verhaal achter onze consumenten. Wat houdt hen bezig, tegen welke maatschappelijke problemen lopen zij aan en waar halen zij vreugde uit? Allerlei vraagstukken die dieper ingaan op de mens. Door hier aandacht aan te besteden hopen we een positieve bijdrage te kunnen leveren aan de maatschappij.’