NIEUWE KLEDINGLIJN

Tommy Hilfiger betreedt de paardenwereld in Europa en het Midden-Oosten

Tommy Hilfiger heeft een nieuwe premium TOMMY HILFIGER EQUESTRIAN-lijn, die voortbouwt op het sportieve erfgoed van het merk.

Inmiddels ligt de SS24-collectie van TOMMY HILFIGER EQUESTRIAN in de winkels, met als thema ‘Brave new spirit’. De typerende TOMMY HILFIGER-kleuren rood, wit en blauw zijn in deze collectie ruim vertegenwoordigd, net als de opvallende monogramlogoprint. De collectie bestaat uit rijbroeken, rijleggings, shirts, polo’s, hoodies, jassen, wedstrijdoutfits, petten en enkele paardenaccessoires. Sportiviteit wordt gecombineerd met de iconische Tommy-stijlen: tijdloze polo’s, de opvallende monogramprint en highperformancekleding.

2024 wordt voor TOMMY HILFIGER EQUESTRIAN het jaar van het bewustzijn. Tommy Hilfiger Equestrian is het enige merk dat key influencers in één campagne heeft gecombineerd. De vrienden- en familieboodschap wordt hiermee onderstreept, maar het vergroot ook de identificatie van de klant met het merk door drie van de meest invloedrijke socialmediaspelers uit de branche erbij te betrekken.

In de afgelopen jaren is TOMMY HILFIGER inspirerende partnerschappen aangegaan met de Hahnenkamm Ski Races, internationaal tenniskampioen Rafael Nadal en recentelijk zevenvoudig Formule 1TM-kampioen Sir Lewis Hamilton en het Mercedes-AMG Petronas Formule 1TM-team. Dit weerspiegelt de toewijding van het merk om het bereik van TOMMY HILFIGER te vergroten en een band te bouwen met de volgende generatie consumenten.